reklama

Zázračné slovíčko "Nudím sa"

Vonku je krásne. Vtáčiky čvirikajú, slnko svieti! So záujmom ťukám do klávesnice pc a chatujem. Celá nadšená, že si môžem písať s ľuďmi i na konci sveta, kde sa aj lastovičky obracajú, zrazu zahliadnem to čarovné slovíčko NUDÍM SA!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Milujem toto slovíčko z celej svojej malej dušičky. Prepána, čo tí ľudia nerozmýšľajú? Veď existuje toooooľko činností... Slovíčko "nudím sa" patrí lenivcom a povaľačom! Keby som bola v staroveku, vystúpila by som na najvyšší kopec a zakričala. "Kto sa nechce nudiť, ten sa nenudí!" žeby sa ľudia chceli nudiť?

Krásnym príkladom sú podnikatelia a milionári. Myslíte, že vyslovia zázračné slovíčko? Kdeže! Oni to nestíhajú! Majú toľko práce, až nemajú čas na "nudím sa". A myslíte, že on tú neustálu činnosť musia robiť? Kdeže! Oni chcú!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja osobne mám heslo : "Svet je tak velíký, až je škoda, že deň má len 24 hodín!"

Prečo si nezájdete do posilovne? Prečo nie na plaváreň, s kamarátmi na "pivčo", na diskotéku, do prírody? Prečo ešte nemáte domáce zvieratko? Prečo si nezaložíte vlastní team v nejakom športe (športovať môže naozaj každý), prečo nepripravujete veľké veci? Prečo nespravíte akciu? Prečo sa nebláznite s deckami? ˇŽe ste už veľkí? A kto už potom, keď nie vy?

Som vedúcou mladých hasičov. Nenávidím, keď mi niektoré z nich povie zázračné slovíčko "nudím sa". "A prečo? Nevieš si niečo nájsť? Prečo sa nehráte s loptou?" "Nechce sa mi!" "OK, tak pôjdeš vymyslieť čo najviac činností, pri ktorých sa nesmú nudiť tvoji kamaráti! Som zvedavá, koľko ich vymyslíš!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja i s mojimi "deckami" sa skutočne nenudíme! Kedy by sme to aj stíhali? Pripravujeme MDD, PôJDEME NA CELOSVETOVÚ ŠÚŤAŽ! (raz sme si sľúbili, tak sa o to budeme snažiť!), budeme mať stanovačku...) Veľa starších ľudí sa mi smeje...čo tá plánuje, veď má len 18! Ona je ešte decko! A kedy mám začať? Až budem na dôcodku? Trošku neskoro, nemyslíte?

klara spustova

klara spustova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som svoje subjektum

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu